Сценарій
Свято
Святого
Миколая
Хід свята
1 ведуча: Сніги покрили поля й гори,
Блистить інеєм ліс і гай.
До нас прийде крізь
ниви,бори
Святий угодник Миколай.
Дитина: Що він несе в своїй торбині?
2 ведуча: Багато гарних забавок
Несе для чемних він діток.
(За дверима шум, свист,
чорт заглядає у двері)
Чорт: Агов! Агов!Чи пустите до хати?
Бодай погрітись… Бр…
Холодно.
Мороз грудневий, хоч око
виколи –
Бездомна темінь! То пустите
чи ні до хати?
Хоч, правда, дорогою всі
подарунки я розтратив.
1 ведуча: Чужі дарунки ти посмів занапастити?
Чорт: А що я мав робити?
Довкола ніч, судома зводить
тіло.
І їсти нічого, і тіло заболіло.
А голод ну такий, що ледь
копита тягну.
То я все з’їв: цукерки, мармуляду,
Горішки, грушки,
марципани,
Цитрини, яблука, банани,
Хрумки, рогалик і тістечка
всякі.
2 ведуча: А
дітям що лишив?
Чорт: Дітям? Накрутив їм купу різочок –
Для
всіх нечемних діточок.(Показує різки дітям)
Тут стане всім: дівчаткам
- задавакам,
І
хлопцям – розбишакам,
Які
не слухають ні мам, ні татусів,
Ні
вихователів, ні вчителів,
Ха –
ха, хі – хі, даруночки такі. (Танцює і вимахує прутиками)
Не
варто їм давати анічого!
Хіба вони про щось просили Бога?
Або молились ввечері і рано?
Хіба вони про щось просили Бога?
Або молились ввечері і рано?
Ану, скажи…А ти скажи… О
прошу пана!
А ще й до того у кишені я
маю список тих дітей,
Які сьогодні були неслухняні, (Витягає пом’ятий папірець і
читає)
Юрко – бешкетник, бив
Оленку,
А Наталя й Оля читати не
хотіли,
Таня так Максима била, що
аж вчителька боронила,
То ж чи дати їм дарунки?
То ж чи дати їм дарунки?
Ні, я ліпше їх продам і на
зароблені гроші
Куплю собі новий каптан.
Куплю собі новий каптан.
(Заходить Ангел, в руках
тримає хрестик)
Ангел: Мир і спокій дому цьому,
Тут немає місця злому.
(Повертає хрестиком на всі сторони)
Звертається до чорта:
Хто ти є? Чи можу знати?
Чорт: Я – чорт – добродій – чудотворець!
Ангел: (усміхається)
Спинись, бідако! Бач як забрехався,
Та звідки з чорта той
добродій взявся?
Чорт розсердився,
починає знімати в’язку різок
і каже:
Ах, так! Ви всі нечемні
діти ,
І зараз всіх я буду
бити,
І посаджу в міцні залізні клітки.
І посаджу в міцні залізні клітки.
(Ангел хрестом накриває
руку з різками і рука чорта опускається)
Ангел:
Моліться і не бійтесь,діти!
Дитина:Ангеле,хоронителю
мій!
Ти все при мені стій,
Вранці, ввечері, вдень і
вночі
Будь мені до помочі!
(Діти співають «Мій
янголе святий»)
Мій янголе святий, Веди мене до
Бога,
Небесний друже мій, Бо це моя дорога!
В житті мене
пильнуй, Я хочу
добре жити
Від злого порятуй, І Богові
служити.
Чорт: О,
перед молитвою і Ангелом
Я,чорт, безсилий -
Вас покарати вже не маю
сили.
Ангел: Згинь
з очей, нечиста сило,
В цю ж хвилину
пропадай(Чорт утікає),
Бо зійшов з небес на
землю
Святий угодник Миколай.
(Заходить Миколай)
Миколай:
Молилась тут ласкаво Україна!
О, діти любі, голос ваш долинув
До Господа. В оркестрі
неба
Аби росли ви чистими і
щирими,
І добрими, і вірними.
Щоб потішалася вами вся родина,
Щоб користь мала з вас
І ненька Україна.
(Діти співають «Ой, хто,
хто Миколая любить»
О, дивись , ми всі чемні
діти, Ой, глянь ,
глянь на Вкраїну рідну,
Не барись нас
повеселити, Ой,
глянь, глянь на її бідну!
Не забудь про
горішки, Ми тебе всі діти молим -
Про цукерки і забавки! Проси щастя й
долі,
Миколаю!
Миколаю!
Ой, проси волі для
Вкраїни,
Ой, нехай встане із
руїни,
Доля, щастя хай витають,
Наші долі хай засяють,
Миколаю!
Дитина: Святий
та добрий Миколаю,
На тебе ждемо вже давно,
Що даш Ти нам – ми ще не
знаєм,
Та просимо Тебе одно:
Ти родичам нашим дай
сили,
Щоб виховати нас могли,
Від Бога втіхи дочекали,
Коли зростуть їх
діточки.
Усьому нашому народу
Дай добру волю й много
літ,
Щоб пісня – слава
України
Полинула на цілий світ.
Миколай: Ой,
дітки, а що ви про мене знаєте?
1 ведуча . 19
грудня - перше зимове свято, яке з
особливим нетерпінням чекають діти, тому що свято Миколая пов’язане з подарунками, гарним настроєм, піснями ,
іграми. Дітлахи чекають на день Святого Миколая цілий рік і мріють про чудові
подарунки.
2 ведуча. Святий
Миколай народився 280 року в Патері, лікійському місті в Малій Азії. Його
батьки старанно і з любов’ю виховували свого єдиного сина, що зростав
гарним хлопчиком, а він, ставши дорослим, вирішив бути
священником. Отримавши спадок після смерті батьків, Миколай роздав його
бідним. За переказами він допомагав найчастіше таємно, особливо тим, хто
соромився просити.
1 ведуча. У
народних легендах Святий Миколай – боронець людей перед стихійним лихом,
найперший помічник усім, хто опинився в
біді.
2 ведуча.
Святий Миколай – чудотворець . на небі сидить, а тут на землі , людям
допомагає.
1 ведуча. В
Україні Святий Миколай завжди вважався
покровителем і заступником усіх
дітей. У цей день діти чекають його з
нетерпінням: вони знають , що за їхню слухняність та працьовитість Святий
Миколай принесе їм безліч подарунків.
2 ведуча. Тож
намагаються бути протягом усього
року саме такими: не лінивими,
доброзичливими, старанними. І в ніч з 18 на 19 грудня Миколацй покладе подарунки слухняним дітям під подушку або в черевик
біля порога
чи в глиняний полумисок, який увечері перед сном діти
ставлять на підвіконня. А неслухняним дітям Святий із натяком приносить
різочки, які лишає у куточку.
1 ведуча.
Хто всім бідним помагає?
Хто добра не забуває?
Миколай!
Будьте , діти, завжди
чемні –
Помагайте тим, хто
темний,
Тим, хто впав, подайте
руку,
Не вважайте то за муку.
Любіть маму, любіть
тата,
Діда, бабцю, сестру й
брата
І любіть свій рідний
край -
Вас полюбить Миколай.
2 ведуча. А
зараз, Миколаю, послухай, які вірші приготували для тебе діти.
Діти.
1 . В грудні ніч є
чарівна,
Бо з небесного човна
Миколай на землю сходить
І дива усюди творить.
Тільки хтось про щось
помріє –
Мрію здійснить
в цю ж ніч,
Бо Святий він - в тому
річ.
3 . Наставляє Миколай:
«Злом себе не покарай!
Чесним будь та
справедливим,
І працюй, не буть
лінивим,
Другом вірним завжди
будь,
Свого роду не забудь!»
4 . Не зречись своєї
мови
Ні за якої умови!
Будь людиною завжди
І добра від долі жди.
5 . В ніч на свято
Миколая
Дітвора уже чекає
Подарунків і
чудес
Із - за хмар з самих небес.
У своїй великій торбі,
У віконце заглядає
І про тебе все він знає
6 . Як ти вчишся, де ти
ходиш,
Як себе з людьми поводиш?
Чи лягаєш вчасно спати,
Чи порядок робиш в хаті!
1 ведуча.
От цікаво, які подарунки мріють діти
отримати від Миколая?
Діти.
1 . Я ляльок багато
маю, 2 .
А мені – коня швидкого
Але прошу Миколая, Ще
й шабельку до нього .
Щоб приніс мені
новеньку,
Кучеряву і гарненьку.
3 . А для мене – з гуми
мишу.
4 . А мені цукерок трішки, 5 . Я у Бога завжди прошу
Шоколадок і горішків, Не цукерок
і не грошей,
Торбу пряників медових, А здоров’я мамі й тату,
Круглобоких і здорових. Миру, щастя
в нашу хату,
Слави
й волі всій родині,
Нашій рідній Україні!
Миколай. А я для вас, діти, маю цікаві питання . Слухайте уважно,
думайте і відповідайте.
1 . Скільки горошинок
увійде в одну склянку?( Жодної, бо вони
не ходять).
2 . Коли людина даремно
плаче?( Уві сні).
3 . Яке трискладове
слово об’єднує всі 32
букви?(Азбука).
4 . Що посеред землі
стоїть?(Буква М).
5 . Коли дурень
мудрий?(Коли він мовчить).
6 . На якому полотні не
можна вишивати?(На залізничному).
7 . Який вогонь не
пече?( Намальований).
8 . Яка рослина вбиває
звіра?(Звіробій).
9 . Без чого село не
може бути?(Без назви).
10 . Який рік триває один
день?(Новий).
2 ведуча. Вже
скоро починаються Різдвяні свята. Усі повторюють і розучують колядки, щедрівки.
І наші учні теж їх знають. Розкажіть Миколаю , які колядки, щедрівки ви знаєте.
(Діти виконують колядки,
щедрівки).
1 ведуча. А ще
дідусю Миколаю ми тобі приготували подарунок. Ми довго вивчали шкільне життя і
записали дещо. У народі кажуть: сміх
подовжує життя. Отже, до вашої уваги – смішинки.
1 . – Юрасю, он на столі
лежить два яблука: солодке і кисле, - каже сестра.
-
А чи ти
знаєш, яке з них солодке?
-
Звичайно, знаю. Солодке лежить біля кислого, - хитро
відповів брат.
2 . Кіт гнався за мишею,
але та встигла сховатись у нірку. Кіт
підійшов до нірки і загавкав. Здивувалася миша: «Кіт і гавкає».Визирнула миша з
нірки, а кіт і з’їв її. Потім облизнувся і сказав; «Як добре знати іноземну
мову!».
3 . Увечері Ярема
повідомив: « Мамо, завтра в школі
відбудуться маленькі збори батьків, дітей і вчителів». «Що означає
«маленькі?» - уточнює мама.
-Тільки ти, я і класний
керівник.
4 . Під час уроку
вчителька каже учням:
-А зараз прошу
заспокоїтися. Має бути чути , як муха летить.
У класі запала глибока
тиша. Тихо хвилинку, другу. Врешті Михайлик не витримує:
-Та випустіть вже нарешті ту муху!
5 . Остапчик упіймав
осу. Тримає її за крильця.
-Ага. Якщо її відпущу,
то боляче буде мені!
Миколай. Я
прибув до вас сьогодні
З сонячного раю,
З неба вам привіт
приношу
І благословляю.
Всі моліться щиро Богу
І батьків шануйте,
Вчителів слухайтесь й
надто не пустуйте.
Всіх дітей, що добрі, щирі із святом вітаю,
І для кожної дитини
подарунок маю.
-Але перш ніж роздати
подарунки, я хочу подивитися , чи вмієте ви гратись?
1 ведуча. А як
же! Ось подивись, любий Миколаю!
(Проводяться ігри).
Миколай. Не
сумуйте, милі діти!
Ідіть ви в майбутнє без
тривог.
Будьте дружні, діти, щоб
за вас радіти!
Всім дорослим і
маленьким зичу:
Живіть здоровенькі!
Всім гостинці я дарую,
За справи добрі вас
побалую!
(Роздає подарунки).
Ангел. Хай
любо і щира злагода живуть поміж вами,
Щоб дружба і щастя були
завжди з вами!
А ми зараз будемо
поспішати, щоб інших діток ще привітати.
(Звучить мелодія пісні
про Святого Миколая).
Ведучі промовляють разом:
Вітаємо зі святом!
Бувайте здорові!
Мова - душа народу!
Мета: Розкрити дітям
багатство та милозвучність української мови, збагачувати словниковий запас учнів; розвивати мовлення, пам'ять, уяву; виховувати любов до рідної
мови, прагнення нею говорити.
Хід заняття
І ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
1. Привітання
Треба всім нам привітатись:
-Добрий день! Дружно весело сказати:
- Добрий день Всіх гостей ми привітаєм:
-Добрий день. І здоров’я побажаєм
- Добрий день.
2.Гра «Передай по колу посмішку»
- Діти, станьте в коло. А
тепер посміхніться один одному по черзі
і скажіть: «Я тобі бажаю…»
ІІ
ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ ЗАНЯТТЯ
- Діти, тема нашого сьогоднішнього заняття зашифрована. Давайте розгадаємо
ребус і дізнаємось про що буде йти мова.
,,, ,,, ,,,
Д МО
|
- Так, правильно. Сьогодні виховну годину присвячуємо нашій рідній українській мові. Ми ще
раз звернемо увагу на те, яка
наша мова красива, милозвучна, багата.
І як легко нам нею висловлюватися, добираючи правильні, влучні слова.
ІІІ ОСНОВНА ЧАСТИНА
1.Проблемне питання -Що для вас означає рідна
мова?
2.Розповідь вчителя
Мова —
це серце та душа народу. Немовля з
перших днів свого існування чує рідну мову від матері, а потім, підростаючи,
повторює перші слова. Ці слова сповнені почуттям, ніби квітка нектаром. Кожен
народ має свою мову і прославляє її. Народна мудрість
говорить: «Рідна мова дорога людині як саме життя». Кожен з нас патріот своєї країни, бо любить
її, поважає її закони і кожен повинен
боротися за чистоту рідної мови. Мова
- одне із чудес, за допомогою якого люди передають найтонші відтінки думок і
почуттів. Вона віддзеркалює душу народу,
його історію...
Мова - то цілюще джерело, і хто не припаде до нього вустами, той всихає від спраги.
Український поет Володимир Сосюра в часи Великої Вітчизняної війни закликав:
Любіть Україну у сні й наяву,
Вишневу свою Україну,
Красу її, вічно живу і нову,
І мову її солов'їну.
3.Вірші учнів про рідну мову
1 учень:
Любіть рідну мову Ф. ПантовМова - то цілюще джерело, і хто не припаде до нього вустами, той всихає від спраги.
Український поет Володимир Сосюра в часи Великої Вітчизняної війни закликав:
Любіть Україну у сні й наяву,
Вишневу свою Україну,
Красу її, вічно живу і нову,
І мову її солов'їну.
Мова — краса спілкування,
Мова — як сонце ясне,
Мова — то предків надбання,
Мова — багатство моє.
Мова — то чиста криниця,
Де б'є, мов сльоза, джерело,
Мова — це наша світлиця,
Вона як добірне зерно.
Мова — державна перлина,
Нею завжди дорожіть:
Без мови немає країни —
Мову, як матір, любіть!
2 учень:
Хто як говорить Л. Полтава
Все, що живе на світі,
Уміє розмовляти.
Уміють говорити зайці і зайченята,
По-своєму говорять і риби серед моря,
І у садочку пташка, і у траві комашка...
Говорять навіть квіти з блискучими зірками...
— А як говорять діти?
— Так, як навчила мама!
— Прийми ж, матусю,
Слово подяки від дитини
За нашу рідну мову,
За мову України.
3 учень: Рідна мова В. Терен
Як то гарно, любі діти,
У вікно вам виглядати!
В ньому все: тополі, квіти,
Сонце й поле біля хати. На оте вікно ранкове,
Що голівки ваші гріє,
Схожа наша рідна мова –
Цілий світ вона відкриє! Бережіть її малята,
Бо вона – віконце миле,
Що колись до нього мати
Піднесла вас, посадила…
Вчитель: Наша рідна мова - запашна, співуча, гнучка, милозвучна, сповнена музики і квіткових пахощів. 4.Пісня «Рідна мова» сл. В.Сосюри, муз. М.Катричко - Прослухайте пісню «Рідна мова » Слова В.Сосюри, музика М.Катричко у виконанні наших дівчаток. (Звучить пісня) - Про що йдеться у пісні? - Як треба любити рідну мову? - Де звучить рідна мова? 5.Слухання і аналіз казки «Про українську мову» - А тепер прослухайте казку -Про що ця казка? - Який шлях подолала українська мова? - А скажіть, скільки мов треба знати? 4 учень. Матусин заповіт М. Хоросницька
Раз казала мені мати:
«Можеш мов багато знати,
Кожну мову шанувати,
Та одну із мов усіх
Щоб у серці ти зберіг».
В серці ніжну і погідну
Збережу я мову рідну!
-Будете шанувати рідну мову? - Яка ще для вас українська мова? 5 учень. Рідна мова Юлія Косинська
Велична, щедра і прекрасна мова,
Прозора й чиста, як гірська вода, —
То України мова барвінкова, —
Така багата й вічно молода.
Вона, як ніжна пісня колискова,
Заходить в серце й душу з ранніх літ,
Ця мова, наче пташка світанкова,
Що гордо лине в свій стрімкий політ.
Вчитель:Батьком української мови вважають Т.Г. Шевченка. Адже саме він вперше почав писати живою, розмовною мовою. На його творах училися письменники-наступники: Марко Вовчок, Леся Українка, Іван Франко, Михайло Коцюбинський. -Які ви знаєте вірші Т.Шевченка? Вірш Шевченка «І багата я» Вчитель: А скільки пісень написано на на вірші Т.Шевченка! Одну ми зараз з вами виконаємо. Виконання пісні «Зацвіла в долині»
Вчитель: Перлинами української мови вважаються скоромовки, прислів’я, приказки. Скоромовок ви знаєте багато, адже ви їх вчили для того, щоб ваше мовлення розвивалосьі ставало виразнішим. Розкажіть деякі. 6.Читання скоромовок 7.Гра «Ромашка» Ми з вами зараз пограємо в Гру «Ромашка». На кожній пелюстці цієї квітки є прислів’я про мову треба його прочитати і пояснити. * Будь господарем своєму слову. * Слово — не горобець, вилетить — не спіймаєш. * Від теплого слова і лід розмерзається. * Гостре словечко коле сердечко. * Лагідні слова роблять приятелів, а гострі слова — ворогів. * Краще переконувати словами, як кулаками. * Не кидай слова на вітер. * Не так то він діє, як тим словом сіє. * Шабля ранить тіло, а слово — душу.
8. Гра «Збери вислів про
мову»
- Давайте згадаємо ще й вислови про мову (робота в
парах)
(Дітям роздаються слова, з яких вони скадають вислови)
* Мова - душа кожного
народу, його найцінніший скарб. *Українська мова велична й
проста
*Хто не любить свою мову не заслуговує на імя людини
*Рідна мова на чужині ще милішою
стає
*Слово до слова зложиться мова
- Як ви їх розумієте?
9. Вірші про мову.
Зясовування
ролі мови в житті людини
6 учень. Лиш
по-українськи А. Незнаний
Українські діти
Всім говорять сміло:
Свій народ любити —
То велике діло.
Лиш по-українськи
Любо говорити,
І по-українськи
Господа молити.
Треба й чужі мови
Старанно вивчати,
Та з усіх найбільше
Рідну шанувати.
7 учень.
Наша мова Ю. Рибчинський
Мова наша, мова —
Мова кольорова,
В ній гроза травнева
Й тиша вечорова.
Мова наша, мова —
Літ минулих повість,
Вічно юна мудрість,
Сива наша совість.
Я без тебе, мово,
Без зерна полова,
Соняшник без сонця,
Без птахів діброва.
Як вогонь у серці
Я несу в майбутнє
Невгасиму мову,
Слово незабутнє.
8учень.
Наша мова солов’їна В. Кленц
Солов'ї розливаються ніжно
У зеленім веснянім гаю,
Син до матері каже: — Ця пісня
Дуже схожа на мову твою.
Посміхається мати до сина:
— Пам'ятай, моє миле дитя,
Рідна мова завжди солов'їна,
Зігріває людей все життя.
Наша мова живе й буде жити,
Бо вона, ніби подих весни —
Пам'ятай ти завжди про це, сину,
Рідне слово теплом огорни.
Вчитель: Надзвичайно багата наша мова. А скільки у мові є чарівних слів, від яких тепліє на серці, коли їх чуєш чи промовляєш сам.
Українські діти
Всім говорять сміло:
Свій народ любити —
То велике діло.
Лиш по-українськи
Любо говорити,
І по-українськи
Господа молити.
Треба й чужі мови
Старанно вивчати,
Та з усіх найбільше
Рідну шанувати.
7 учень.
Наша мова Ю. Рибчинський
Мова наша, мова —
Мова кольорова,
В ній гроза травнева
Й тиша вечорова.
Мова наша, мова —
Літ минулих повість,
Вічно юна мудрість,
Сива наша совість.
Я без тебе, мово,
Без зерна полова,
Соняшник без сонця,
Без птахів діброва.
Як вогонь у серці
Я несу в майбутнє
Невгасиму мову,
Слово незабутнє.
8учень.
Наша мова солов’їна В. Кленц
Солов'ї розливаються ніжно
У зеленім веснянім гаю,
Син до матері каже: — Ця пісня
Дуже схожа на мову твою.
Посміхається мати до сина:
— Пам'ятай, моє миле дитя,
Рідна мова завжди солов'їна,
Зігріває людей все життя.
Наша мова живе й буде жити,
Бо вона, ніби подих весни —
Пам'ятай ти завжди про це, сину,
Рідне слово теплом огорни.
Вчитель: Надзвичайно багата наша мова. А скільки у мові є чарівних слів, від яких тепліє на серці, коли їх чуєш чи промовляєш сам.
9учень.
Я слова чарівні знаю, вивчила охоче,
Я слова чарівні знаю, вивчила охоче,
І в розмові їх вживаю
Зранку і до ночі.
-Доброго здоров’я,
Галю!
-Добрий день, Оленко!
-Ти до мене, я до тебе
Звернемось гарненько!
10учень
І «спасибі», й «дуже прошу»,
«Вдячний вам, «будь ласка»,
Словом радість вам приношу
Світ стає як казка.
11учень
«Всім привіт!, «будьте здорові»,
«Дякую красненько».
Ось така чарівна мова
Радує серденько.
Вчитель: А ви які ввічливі слова знаєте?
10.Пісня «Є в нашій мові прекрасні звертання» муз і слова Н.Красоткіної
- Прослухайте пісню у виконанні учнів 2 класу. (Звучить пісня)
- Тож які звертання є в нашій мові?
-
Як можна
звернутися до мами, тата та інших членів
сім’ї?
Вчитель: Шануйте, діти,
рідну мову, використовуйте
якомога більше ввічливих, теплих слів,
ніколи не забуйте мову, котрою говорили ваші дідусі і бабусі, прадідусі і
прабабусі, не забувайте зазирати у словничок, в якому вміщені і нові слова і
застарілі, щоб з вами не трапилось того,
що з міською продавчинею.
- Наш народ завжди любив жартувати.Хоч би якою не була людина стомленою,
але почувши дотепний жарт відразу посміхнеться
11.Інсценізація вірша «Кухлик»
12.Мовні ігри (робота в группах)
12.Мовні ігри (робота в группах)
ІІІ ПІДСУМКОВА ЧАСТИНА
1.Гра
«Мікрофон»
- Що таке мова?
- Яка мова для нас найрідніша,
найдорожча?
- Чому говорять що мова – це скарб?
- Які слова ви будете
використовувати під час свого мовлення?
2.Гра
Добери риму»
- Ви сьогодні
багато прочитали віршів про мову різних письменників, а зараз самі
спробуєте побути в ролі поетів. Я буду читати, а ви доберіть слова-рими, щоб вийшов
вірш.
Щоб розумним і мудрим стати, треба рідну мову
…(знати).
А щоб вміти говорити, треба рідну мову …(вчити).
Знає кожен з нас чудово – не прожити нам без
…(мови).
Рідна ж мова пелюсткова, мудра, світла,
…(світанкова).
І дзвенить щодня і в свята, бо вона така
…(багата).
І така джерельно чиста, наша мова …(промениста).
Чарівна і калинова, наша мова …(веселкова).
В ній такі слова чудові, хліб і сіль на
…(рушникові).
В ній в віках батьки і діти, як без мови в світі …
(жити)?
Понад світом хай лунає і ніхто
не …(забуває).
Рідну мову українську, мудру, щедру,
…(материнську).
Своєї мови не цурайтесь, ні в грізні ні в щасливі
дні.
Любіть її завжди, пишайтесь, хай долі будуть в вас
ясні!
3.Підсумок
Вчитель: Слово – могутнє! Яка в ньому сила!
Скаже ж
з любовю і радість росте.
Слово хороше народжує крила,
Ви не
забудьте ніколи про це.
Комментариев нет:
Отправить комментарий